I love my life, that's why I decorate it...





Monday, 9 September 2013

Start Project Life

Hallo,

Vandaag heb ik een dagje vrij gehad en ik ben begonnen met het eerste kaartje voor in mijn Project Life map. Hoewel, de map heb ik nog niet, wel verschillende soorten insteekhoezen. Over een paar weken gaan ik met mijn vriendinnen naar de beurs in Ahoy en dan ga ik eens kijken voor een leuke map.

Ik kon echter niet wachten om alvast te beginnen en hieronder het resultaat. Ik wilde graag een openingskaartje maken. Verder ga, zoals ik al gemeld had, mijn Project Life gebruiken als een soort dagboek. Niet voor iedere dag, maar voor de hoogte en dieptepunten in mijn leven. Stuk voor stuk dus kleine herinneringen.

Dit is wat ik vandaag gemaakt heb...


Groetjes, Iris

No comments:

Post a Comment