I love my life, that's why I decorate it...





Sunday, 1 September 2013

Nieuw album...

Hallo,

Het is weer een tijdje geleden dus ik dacht, laat ik mijn blog maar weer eens updaten. Helaas heb ik op het moment niet zo veel tijd om te scrappen, maar ik ben aan het album van onze vakantie in Frankrijk begonnen. Hieronder volgen een aantal foto's...

Komende week ga ik beginnen aan een nieuwe studie. Ik heb de mazzel gehad dat ik een werkgever heb getroffen die voor mij een studie wil betalen en de komende twee jaar ga ik me er hard voor maken om dat papiertje te krijgen. De opleiding die ik ga doen heet MMZ-VIG. Na deze studie ben ik gediplomeerd verzorgende niveau 3. Ik heb er heel veel zin in.

Mede hierdoor heb ik besloten om me bezig te gaan houden met Project Life. Dit is een leuke manier van scrappen en het is makkelijker om het tussen de bedrijven door eens op te pakken omdat je met kleinere projecten werkt. Ik wil hier echter niet mijn foto's mee gaan verwerken, maar ik wil het als een soort van dagboek gaan gebruiken. Belangrijke gebeurtenissen zal ik via de kaartjes in mijn Project Life album gaan verwerken. De kaartjes zal ik voor een groot deel zelf maken, ik ga dus niet al die voorbedrukte kaartjes kopen. Dat vind ik te duur en niet leuk ook. Zelf maken vind ik veel persoonlijker en leuker. Op mijn blog zul je vanaf nu dus ook Project Life tegenkomen. Naast Project Life blijf ik natuurlijk ook scrappen, maar ik heb besloten om dat maar gewoon bij onze vakanties te houden. En af en toe een foto die er uit springt en natuurlijk de foto's van de verjaardagen van de kinderen. Op die manier kan ik fijn projectmatig werken. Dat houdt het lekker overzichtelijk.

Verder heb ik nog twee andere hobby's ontwikkeld. Ik maak tegenwoordig hondenjasjes en ik teken graag zentangles. Het laatste werkt heerlijk ontspannend. Hierover zul je in de toekomst ook nog wel het één en ander voorbij zien komen.

Dan nu de foto's van de layouts die ik tot nu heb gemaakt met de foto's van onze vakantie in Frankrijk in de zomer van 2012.


Deze layout was zo klaar. Het papier vond ik zo mooi dat ik dat goed wilde laten uitkomen en niet te veel wilde bedekken. Ik heb er dus maar één foto op geplakt, de tekst (uitgesneden met mijn Silhouette Cameo) en verder heb ik er hier en daar alleen wat vlindertjes op gemaakt.


Aangezien Fontainebleau een koninklijk paleis is, wilde ik deze layout een Royal tintje geven. De Kroontjes heb ik gesneden met de Cricut en komen van de cartridge.......??...



Bij deze layout heb ik de huisjes met mijn Slice gesneden. Ze komen van de kaart Hit the Road. De tekst en de kroonluchter heb ik met de Silhouette gesneden. De tekst is een font uit Word en de kroonluchter heb ik kunnen snijden nadat ik het plaatje op internet had gevonden en had bewerkt.


Tijdens de vakantie ging onze auto kapot... dat was wel balen... Ik heb met mijn Silhouette de figuurtjes allemaal gesneden. Op internet vond ik een plaatje van een takelwagen met een auto erop die wel op onze auto leek qua vorm. Dit plaatje kon ik bewerken om te snijden, dus dat was we grappig. Hieronder zie je het resultaat...


En dan nog wat gereedschap....


Het is lang geleden sinds ik van me heb laten horen, maar ik hoop dat jullie me niet vergeten zijn...

Hopelijk weer tot gauw...

Groetjes, Iris



No comments:

Post a Comment