I love my life, that's why I decorate it...





Sunday, 15 September 2013

Mijn piraatje...

Hallo Allemaal,

Ik ben weer lekker bezig geweest met de foto's van onze vakantie in Frankrijk vorig jaar. Hieronder één van de layouts die ik heb gemaakt.

Ik heb bij deze layout veel gewerkt met mijn slice. Ik blijf het een wereldmachine vinden...

De foto van mijn zoon vond ik wel erg veel water opstaan, dus die heb ik aangekleed met een paar miniatuur gevouwen bootjes... Dat ging niet makkelijk, maar na wat prutsen had ik er toch twee die goed waren. Naar aanleiding van de bootjes is eigenlijk de rest van het piratenplan ontstaan en is mijn layout geworden tot wat hij nu is...



De bootjes... Bloed, zweet en tranen....


Een kompas hoort er dan natuurlijk ook bij. Deze heb ik gesneden met mijn Cricut.


En tot slot natuurlijk een doodshoofd.

Inmiddels heb ik ook al weer wat gemaakt voor mijn Project Life Dagboek. Morgen zal ik daar het één en ander van op mijn blog zetten.

Voor nu wens ik jullie nog een fijne avond...

Groetjes, Iris




No comments:

Post a Comment