I love my life, that's why I decorate it...





Thursday, 7 February 2013

Miami here I come...

Hallo allemaal,

Eindelijk is het zover... Morgenochtend vertrek ik naar Miami...
Ik heb er enorm veel zin in en zit vol plannen. Er zijn een flink aantal bezienswaardigheden die op mijn verlanglijstje staan en natuurlijk ook een flink aantal winkels...

Maar voordat ik foto's voor weer een nieuw Miami-album ga schieten, wil ik mijn laatste layout uit mijn eerste layout plaatsen op mijn blog.

De foto's zijn gemaakt in Little Havana. Vandaar de sigaren, die ik overigens zelf heb gemaakt met klei en bruine verf. De sigarenbandjes heb ik gemaakt met een plaatje van internet. Gewoon verkleinen en uitprinten. Het dambord heb ik ook gewoon uitgeprint. Die zit erbij omdat er in Little Havana een pleintje is waar altijd mannen zitten te dammen. De Amerikaanse slee en de vlag heb ik  gemaakt met behulp van plaatjes van internet en de Silhouette Cameo.





Tot over een paar weken. Ik zal dan vast weer een hoop te vertellen hebben, dus hou mijn blog in de gaten...

Groetjes, Iris

No comments:

Post a Comment