I love my life, that's why I decorate it...





Saturday, 19 January 2013

Still Miami...


Hallo...

We zijn nu echt bijna door de Miami-layouts heen. Ik ben zowaar weer eens met wat anders bezig. Op dit moment ben ik een kastje van de Action aan het opleuken met Tim Holtz papier en stempels en distressinkten. Het eindresultaat zal ik binnenkort op mijn blog laten zien.

Maar eerst post ik de laatste Miami layouts...

Hieronder de laatste layout die is gewijd aan het zwemmen met de dolfijnen. Het is eigenlijk een vrij simpele layout. Het papier is van Making Memories en heeft glimmende dots. Zoals je vooral goed in de hoeken ziet geeft het een heel leuk effect als je dit papier met inkten bewerkt.
De tekst en de swirls heb ik gesneden met de Slice. Ik heb voor de swirls de kaart Basics 3 en de letters heb ik gesneden met de designkaart Funkadelic.


Hieronder een close-up van de bloemen. Deze bloemen zijn deels kant en klare papieren bloemen en een deel heb ik uitgestanst met verschillende merken stansjes. Verder nog even de randjes aangezet met zwarte en witte pen en je hebt toch weer een heel leuk effect.


De volgende layout is gemaakt met foto's die ik gemaakt het in Coral State Reef John Pennekamp op Key Largo, Florida. De dieren die je op de foto's ziet zaten in aquariums. Door de hoeveelheid foto's die op zichzelf niet heel boeiend waren heb ik besloten om weer een Azzamal te voorschijn te trekken. Op deze manier krijg je dan toch weer een leuk resultaat. Daarnaast vind ik het werken met Azzamallen erg leuk om te doen.


Dat waren de layouts voor vandaag. Ik ga zo ook nog was SVG's posten. Ik heb er de afgelopen tijd weer een aantal gemaakt, dus die zet ik er weer op. Ik wil ook nog een nieuw blog opzetten om mij svg's daarop te zetten. Op die manier is het voor de downloaders makkelijker om bepaalde svg's te vinden. De link naar dit blog staat dus binnenkort bij mijn andere links. Hou het in de gaten...

Dat wat het voor nu...

Tot gauw, Iris

No comments:

Post a Comment