I love my life, that's why I decorate it...





Friday, 9 November 2012

Underwaterworld...

Hallo,

Afgelopen week heb ik weer een leuk projectje gemaakt in mijn Artjournaling boek.
Ik ben begonnen met de pagina te beplakken met reepjes papier uit een Engels woordenboek. Daarna heb ik het geheel geverfd met mijn favoriete kleuren. Door de verf heb ik water gemengd zodat het papier er nog wel doorheen te zien was. Pas vanaf het moment dat de verf erop zat, zag ik wat deze pagina ging worden... Soms heb je dat hè....

Hieronder het resultaat van een aantal fijne hobby-uurtjes...



In de bellen heb ik parelmoerverf gebruikt om het "bel-effect" te versterken.




Het wier dat ik heb getekend heb ik langs de zwarte lijn nog eens aangezet met een wit lijntje. Dit maakt het geheel een stuk levendiger.

Al met al weer een leuk projectje. Ik ben nu weer bezig met één van de Azzamallen die ik heb gekocht op de beurs. De foto's hiervan volgen later...

Groetjes en tot gauw, Iris

No comments:

Post a Comment