I love my life, that's why I decorate it...





Thursday, 22 November 2012

Mijn eigen plekje...

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een blik gunnen in mijn hobbykamer.


Hier rechts staat mijn bureau. Eigenlijk is het gewoon een hele grote tafel. Lekker veel werkruimte dus...
Naast het scrappen maak ik ook een poppenhuis en kijkkastjes. Achterin staat het poppenhuis waar ik op dit moment aan werk..


Dit is de kast met mijn scrapspullen. Alles gesorteerd in dozen. Mijn papier staat rechtop in wijnkistjes. Deze kan ik als een soort laden uit de kast schuiven en op deze manier heb ik een goed overzicht van mijn papier.


Hier zie je de werkplek met mijn machines. Bigshot, Cricut, stempelmaker en de Distrezz-it-all staan hier altijd klaar voor gebruik. In februari ga ik naar Miami en dan hoop ik een Silhouette Cameo mee naar huis te kunnen nemen. Die vindt dan ook een plekje op dit werkblad. Ik moet dan wel weer even een andere plaats voor mijn laserprinter verzinnen, maar dat komt dan ook wel goed.

Zoals je ziet heb ik ook een tv en een dvd-speler op mijn hobbykamer staan. Ik kan er ook thee zetten, dus op een bed na, zou ik er eigenlijk kunnen wonen... hahaha...

Dit is de plek waar ik mijn ontspanning vind in ons soms wat hectische leven. 

Laten jullie je hobbyplekje ook eens zien?

Groetjes, Iris




No comments:

Post a Comment