I love my life, that's why I decorate it...





Wednesday, 21 November 2012

Beware of the Crocs...

Hallo allemaal,

In de Everglades heb ik een paar hele mooie foto's kunnen maken van krokodillen. Met deze foto's heb ik gisteren een layout gemaakt. Ook deze keer heb ik weer flink gebruik gemaakt van mijn Slice. Ik heb inmiddels al aardig wat designkaarten verzameld en dat geeft natuurlijk weer een hoop mogelijkheden.

Hieronder de layout...


Twee mooie foto's van spiedende krokodillen... De layout heb ik verder vrij simpel gehouden. Het dessinpapier deed eigenlijk al genoeg vond ik. De letters heb ik gesneden met mijn Slice en komen van het kaartje Zoo-Topia.

Het bordje met daarop: "Do not Swim" heb ik gewoon op internet gevonden. Uitgeprint, ingekleurd en opgeplakt. Het beetje gras heb ik zelf geknipt van wat groene cardstock. Dezelfde als de letters...


Al met al een hele simpele layout, maar niet saai en leuk om te maken...

Lieve groetjes en tot gauw, Iris

No comments:

Post a Comment