I love my life, that's why I decorate it...





Monday, 26 November 2012

Beach


Hallo allemaal,

Deze foto's zijn genomen op het privéstrand van het hotel waar we verbleven op Key Largo. Wederom een Azza-projectje ervan gemaakt. De foto's die ik nog heb van mijn vakantie naar Miami zijn al aardig op, met wat over is heb ik vaak het probleem dat ik niet te veel layouts wil wijden aan hetzelfde onderwerp, maar ook geen foto's weg wil laten. Vandaar dat ik op het moment veel Azza-layouts maak.

Onderstaande layout heb ik weer veel gebruik gemaakt van mijn Slice. Ik ben gek op dat apparaat en heb zojuist weer twee leuke designkaarten voor mezelf besteld. 




De letters en de kwallen heb ik dus gesneden met mijn Slice. Voor de kwallen heb ik de designkaart "Under the Sea" gebruikt. Ik heb ze gesneden uit vellum aangezien kwallen doorzichtig zijn en ik dit ook wilde voor de kwallen op mijn layout. Het woord Beach komt van de designkaart "Summer".
De schelpen zijn gemaakt met een Creatable van MarianneDesign. Ik heb ze gestanst uit parelmoer linnenpapier van de Action. Daarna heb ik ze gekleurd met mijn distressinkten. Op deze manier krijgen de schelpen een mooie glans. 
Het paadje is gemaakt met de stans "Cobblestones" van Tim Holtz. Het was even prutsen om het in de hoek goed door te laten lopen, maar het is redelijk gelukt.
Tot slot heb ik mijn een paerlpen hier en daar luchtbelletjes gemaakt.

Ik hoop dat jullie weer een paar leuke ideeën hebben opgedaan. Ik zou het erg leuk vinden als jullie commentaar achterlaten op mijn blog.

Hopelijk tot gauw...

Creatieve groeten, Iris

No comments:

Post a Comment