I love my life, that's why I decorate it...





Monday, 12 November 2012

ArtJournaling the Owl...

Hoi,

Vandaag wel heel actief want ik plaats ook maar meteen een Artjournalingprojectje dat ik gisteren heb gemaakt.

Vroeger heb ik met servetten en modpodge wel eens doosjes aangekleed. Van de week vroeg ik me af of ik dat ook met Artjournaling en dylusions en colorwash sprays kon gebruiken. Dat heb ik dus uitgeprobeerd en het effect mag er zijn. Ik vindt het een heel leuk geheel geworden.

Ik heb hierbij de colorwash en dylusions door elkaar gebruikt. Dat gaat prima. Wat ik echter niet verwachtte is dat de colorwash ook reageert als je er water op spuit, aangezien het wasbaar is. Toen ik echter de mask erop gelegd had en het water spoot reageerde de colorwash gewoon mee...

Al met al is het een heel leuk geheel geworden. Ik vind de achtergrond zo goed gelukt dat ik er verder niets meer aan doe...

Kijk en oordeel zelf...

Groetjes en tot gauw, Iris




2 comments:

  1. Dit is echt schitterend Iris. Ben er weg van. De kleuren zijn zo gaaf van de achtergrond en de uil er op is super werk.
    groetjes en fijn weekend
    Marja

    ReplyDelete
  2. Hi Marja,
    Dank je wel voor je lieve bericht...
    Jij ook een fijn weekend.
    Groetjes, Iris

    ReplyDelete