I love my life, that's why I decorate it...





Monday, 24 September 2012

Workshop Masking door Birgit Koopsen

Zaterdag 15 september ben ik, samen met mijn twee lieve vriendinnen, naar Scrap4fun in Capelle aan de IJssel geweest. Birgit Koopsen kwam hier een workshop Masking geven.

De workshop was heel erg leuk en heel goed te volgen. Birgit is heel gezellig en legde de technieken heel duidelijk en op prettige wijze uit. We hebben leuke nieuwe technieken geleerd en deze gebundeld in een schattig mini-albumpje.

Vera van Scrap4fun had het ook allemaal tot in de puntjes geregeld. Gezorgd voor koffie, thee, koek en een lekkere lunch. Al met al was het een leuke, gezellige en leerzame workshop dit ik iedereen kan aanraden...

En dan nu de foto's van het mini-album dat we hebben gemaakt...


















Mijn  vriendinnen en ik hebben een hele leuke, gezellige middag gehad bij Scrap4fun en kunnen iedereen de workshop van Birgit aanraden...

Vera en Birgit... Bedankt...

Groetjes, Iris


No comments:

Post a Comment