I love my life, that's why I decorate it...





Wednesday, 29 August 2012

Slice...!!!

Een aantal weken geleden heb ik via Marktplaats een Slice gekocht. Ik vind het handig als ik ergens anders ga scrappen dat ik dan toch een snijapparaatje bij me heb, vooral om letters mee te kunnen snijden...

Thuis gekomen ben ik natuurlijk direct aan de slag gegaan met mijn nieuwe aanwinst. Nadat ik vijf letters gesneden had, stopte mijn Slice ermee. Balen natuurlijk... Maar nu komt het mooie van het verhaal...

Ik heb Kars gebeld en de Slice bleek een fabrieksfout te hebben, het messenblok kwam niet meer naar beneden. Als ik de machine liet snijden draaide het messenblok dus wel, maar het mes raakte het papier niet. Kars heeft mij fantastisch geholpen. Ik had natuurlijk geen bon, maar ik mocht mijn Slice opsturen. Van Kars heb ik een andere tweedehandse machine weer toegestuurd gekregen en nu heb ik de Elite...!!!!

Het bewijs:


Ik ben erg blij met mijn nieuwe machine en ik heb hem ook al gebruikt voor een layout van het weekend. Hij werkt echt fantastisch... De Elite snijdt ook mooier nog dan de gewone Slice.

Deze layout heb ik van het weekend gemaakt. De letters heb ik gemaakt met de Slice.


De tekst heb ik gemaakt met mijn Slice en Slice Designcard "Jungle".
Hieronder de letters in detail. Ik heb ze eerst gekleurd met "Wild Honey" Distress Ink. Daarna heb ik ze geëmbossed met de sizzixmal "Mash". Die geeft een mooie lederlook. Daarna heb ik het reliëf gekleurd met distress ink "Walnut Stain".



De foto hieronder was niet heel bijzonder en onder de kop van de krokodil zaten wat plantjes en rommeltjes. Daardoor kwam ik op het idee om de kop uit de foto te knippen en die als het waren weer in het groen te leggen. Ik heb de bladeren op mijn designpapier gestempeld. Vervolgens heb ik ze ingekleurd en de bladeren losgesneden, zodat ik de krokodil er achter kon leggen. Daarna, met de bloemenponsjes die ik op de Knotsgekke Kaartendagen heb gekocht, nog een paar leuke bloemetjes erop gezet.


Ik hoop dat ik jullie weer een paar leuke ideetjes aan de hand heb gedaan. Ik heb er in ieder geval veel plezier in gehad om deze layout te maken.

Lieve groeten en tot snel, Iris



No comments:

Post a Comment