I love my life, that's why I decorate it...





Tuesday, 28 August 2012

Knotsgekke Kaartendagen

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Knotsgekke Kaartendagen geweest. Er was weer van alles te zien en te koop. En ook ik heb mijn portomonnee weer niet in mijn zak kunnen houden.

Ondanks dat ik het jammer vond dat er weinig nieuwe dingen op de beurs waren en ik niets heb kunnen vinden van Ten Seconds Studio, Vintaj en Ver-day (de dingen waar ik voor naar de beurs wilde) ben ik erg blij met de aankopen die ik heb gedaan.

Hieronder een foto-overzicht van mijn nieuwe scrap-schatten, maar eerst een tip: Als je partner vraagt hoeveel je hebt uitgegeven zeg je: Schat, alles was in de aanbieding. Ik heb geld uitgespaard...!!!

En dan nu de foto's:


Deze pons wilde ik eigenlijk al een hele tijd hebben. Ik heb hem op de beurs met vijf euro korting kunnen kopen. Leuk als hekje of dakrand...


Ja, wat moet ik zeggen over dit snijmalletje. Eigenlijk vind ik het nogal duur dit merk. Maar ja, als je dan dit malletje ziet... En denkt aan alle mogelijkheden die je ermee hebt... Ja, dan moet ie toch maar mee...


Dit vind ik persoonlijk hele leuke ponsjes. Ik had er al een aantal, maar nu zijn er ook mini's. Op deze manier heb je snel leuke bloemetjes met reliĆ«f er in. 


Ja, wie mij kent weet dat ik vintage en steampunk geweldig vind. Deze stempels kon ik dus niet laten liggen.


Een nieuwe techniek die ik onlangs geleerd heb is werken met Dylusions. Geweldig vind ik dat. Binnenkort zal ik wat dingen op mijn blog zetten die ik hiermee gemaakt heb. In ieder geval heb ik op de beurs alle kleuren die er zijn, dat zijn er twaalf, aangeschaft.




Ja, Tim Holtz spreekt natuurlijk voor zich. Ik kan niet van de beurs terug komen zonder iets van Tim Holtz. Deze mini's heb ik gekocht met name voor het fototoestel. Ik weet nog niet zo goed wat ik met de wekker ga doen, maar er dient zich vast wel een gelegenheid aan waarin hij van pas komt. Suggesties zijn ook welkom.


En tot slot nog een letterstans van Tim Holtz. Ik had Vintage Market al en deze heb ik erbij aangeschaft. Deze mallen zijn altijd handig. Makkelijk mee te nemen en de letters zijn zo gemaakt.

Naast de dingen op de foto's heb ik nog wat losse dingen gekocht als lintjes, sponsjes, dabbertjes enzovoorts. Ik heb mezelf dus lekker verwend. Soms moet je dat gewoon eens doen.

Ik hoop jullie binnenkort allemaal leuke dingen te kunnen laten zien die ik met deze nieuwe items gemaakt heb.

Groetjes en tot gauw, Iris

No comments:

Post a Comment