I love my life, that's why I decorate it...





Sunday, 12 August 2012

De vakantie is weer voorbij...

Hallo allemaal,

De vakantie is weer voorbij. We hebben Frankrijk weer achter ons gelaten en leven weer ons gewone leven. De kinderen zijn nog wel een weekje vrij, maar Marcel en ik zijn alweer aan het werk. Omdat de kinderen  nog vakantie hebben, werk ik met name in het weekend en heb ik doordeweeks dus nog wel eens tijd om wat te hobbyen. De komende tijd ga ik weer wat projectjes op mijn blog zetten die ik de afgelopen tijd heb gemaakt.

Twee weken terug was ik bij mijn tante Marjolein en nicht Miriam in Uden. Beiden al sinds lange tijd fervente scrapsters. Zij hebben mij laten zien wat je kunt doen met Ten Seconds Metal, Ver-dayverf en de patina's van Ranger. Bij hen heb ik een heel leuk flesje nog leuker gemaakt en natuurlijk was ik meteen verslaafd. Vorige week heb ik dan ook bij de Craftorij in Ede een leuk basissetje gehaald. En nu kan ik fijn aan de slag.

Dit is wat ik bij mijn Marjolein en Miriam heb gemaakt.


Een paar dagen nadat ik dit flesje heb gemaakt had ik een verjaardag. Een goede vriendin van mij werd 60 en ik wilde haar iets persoonlijks geven. Ik heb een lekkere fles wijn voor haar gekocht en die heb ik in de stijl als het flesje hierboven gepimpt. Ik had op dat moment nog niet al de spullen en heb gewerkt met de spullen die ik in huis had. Hieronder het resultaat.


De fles heb ik bewerkt met modelbouwverf in de kleur brons. Dat geeft ook een leuk effect als je het erop dept met een sponsje. Ook het gedraaide ijzerdraad en de medaillons zijn hiermee geverfd. De medaillons heb ik daarna opgeschuurd. Het kostte wat meer moeite en met de officiƫle spullen van Vintaj en Ver-day werkt veel fijner, maar als je dat allemaal niet hebt en/of niet wilt kopen kan het zo dus ook.

Dat was het weer even voor nu. Ik ga proberen mijn blog weer een beetje up-to-date te krijgen, dus jullie horen weer snel van me...

Groetjes en tot gauw, Iris

No comments:

Post a Comment