I love my life, that's why I decorate it...





Wednesday, 22 August 2012

Cuddling the Dolphin

Deze layout heb ik van de week gemaakt. Het wordt tenslotte toch wel eens tijd dat mijn album van Miami af komt. De volgende vakantie ligt alweer klaar om gescrapped te worden, dus ik moet een beetje gaan opschieten. Deze layout is weer van het zwemmen met dolfijnen. Ik heb hier veel foto's van en ik kan niet kiezen welke ik weg kan laten, dus ik scrap ze maar allemaal...

Bij deze layout heb ik de letters gesneden met mijn Vintage Market-stans van Tim Holtz. De letters heb ik vervolgens met een zilveren inktpad gekleurd. Hierna heb ik de letters ge-embossed met een hele fijne embossingmal. Een groter patroon zou niet overkomen met zulke kleine letters. Hierna heb ik de verhoogde delen in de letters bewerkt met Faded Jeans Distress inkt.

Het hart is gemaakt met Ten Seconds Metals, ronde pons, embossingmal (dezelfde als de letters), patina's en wat zwarte acrylverf. Het effect is erg leuk geworden. Zo zie je maar dat je met je folie je eigen embellishments kan maken. Ik heb onlangs bij de Lidl rollen aluminiumtape gekocht. Dit plak ik op wat karton en dan kun je het hetzelfde bewerken als het Ten Seconds Metal. Een goedkopere oplossing, maar net zo leuk.

En dan nu de foto's...






Ik hoop dat jullie de layout en de ideeën weer leuk vinden. Ik vind het leuk om reacties te krijgen, misschien hebben jullie ook nog wel goede ideeën die ik weer kan uitproberen.

Tot snel op mijn blog...

Groetjes, Iris

No comments:

Post a Comment