I love my life, that's why I decorate it...





Saturday, 10 March 2012

Verjaardagskadootje...!!!

Gisteren was mijn verjaardag. 's Avonds ben ik heerlijk verwend door familie en vrienden. Ik ben aan het sparen voor mijn een Silhouette Cameo en daar heeft mijn verjaardagsvisite een belangrijke bijdrage aan geleverd... Dank jullie wel allemaal...!!!

Voor de Silhouette moet ik nog heel even doorsparen, maar ik wilde mezelf wel alvast een kadootje voor mijn verjaardag geven, dus een klein deel van het geld dat ik gisteren heb gekregen heb ik besteed om het volgende te kopen...

  
Zoals je ziet.... helemaal mijn ding. Lekker vintage...
Ik kan hem ook meteen gaan gebruiken bij een heel leuk projectje waar ik dit weekend aan ga beginnen... Zodra het af is plaats ik het natuurlijk op mijn blog. Maar aangezien het een kadootje wordt kan ik er verder nog niets over zeggen... Even afwachten dus...

Creatieve groeten en tot snel... Iris



1 comment:

  1. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken!
    xoxo Annette

    ReplyDelete