I love my life, that's why I decorate it...





Wednesday, 8 February 2012

Terug in de tijd...

En dan nu een sprongetje terug in de tijd...

Een poos geleden heb ik een album geplaatst dat ik had gemaakt voor mijn moeder naar aanleiding van haar 65ste verjaardag. Ik heb nog een layout gemaakt die ik nog niet heb gepost. Dit is het voorblad van het album geworden.

 Ik vind hem heel bijzonder geworden. De vorm van het "vogelhuisje" heb ik uit een boek met patronen voor klokken. Het paarse dak heb ik met 3d tape erop gezet om wat diepte te creëren. Met de Olba-tang de bloemen gemaakt en met disstress inkt de zijkanten gekleurd en gestempeld. Al met al een erg leuk project om te maken. Wat vinden jullie ervan? Remember: ik vind het leuk om reacties te krijgen op mijn werk.
Voor diegene die interesse hebben in het patroon van de klok, mail me even. Bij veel belangstelling zal ik hem ook als SVG op het blog zetten.


Hieronder twee detailfoto's. Op de eerste het vogeltje dat ik eerst heb gestempeld en toen heb uitgeknipt, voor de diepte heb ik het vogeltje ook met 3D-tape opgeplakt. Verder een goede kijk op de Olba-bloemetjes.


Op de laatste foto is te zien dat het dak wat hoger ligt dan de rest en de diepte die daarmee gecreëerd wordt. Zoals je ziet heb ik het dak ook nog afgewerkt met strasssteentjes.


Deze layout ben ik best trots op. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

Ik ga nu even een spelletje skip-bo met Lara spelen...

Tot later...

Groetjes, Iris

No comments:

Post a Comment