I love my life, that's why I decorate it...





Sunday, 12 February 2012

Slowly does it...

Hallo daar ben ik weer...

Is het jullie al opgevallen dat ik een aantal SVG's op de site heb gezet om te downloaden? Ik doe mijn best om heel regelmatig weer een post of SVG toe te voegen op mijn Blog. Daarnaast ben ik ook nog bezig met een tweede blog waar ik mijn favoriete recepten op wil gaan posten. Het adres is: www.kookkrabbels.blogspot.com. Op dit moment ben ik nog druk bezig met de vormgeving, maar ik hoop vandaag mijn eerste recept erop te kunnen plaatsen. Ik hoop dat jullie binnenkort ook eens op Kook Krabbels gaan kijken.

Dan nog maar even een layout die ik al een tijdje heb liggen posten. De titel van deze post slaat ook op deze layout. Toen ik in Miami was heb ik veel waterschildpadden gezien. Deze leven daar in het wild. Aangezien ik al sinds kind gek ben op schildpadden, weliswaar de landvariant maar toch, heb ik een layout gewijd aan de foto's die ik in Miami van schildpadden heb gemaakt.

De ondergrond van deze layout is lichtblauw en redelijk simpel. Met bubbeltjesplastic en witte acrylverf heb ik in twee hoeken gestempeld. De randen heb ik daarna aangezet met Forest Moss distressinkt. Ik kan het niet laten om randen aan te zetten met distressinkt of op een andere manier te bewerken. Ik vind dat de kleuren dan mooier in elkaar overlopen. De leuke randen heb ik gemaakt met een Martha Stewartpons en de tekst heb ik gesneden met de cricut en de cartridge Storybook.Op de tekst heb ik met een witte pen een stiksel getekend. Ik vind dat altijd een heel leuk effect hebben en het maakt het geheel gewoon net wat gezelliger. Rechtonderin heb ik een ronde tag geplaatst met de tekst "Slowly Does It". Deze tag past qua kleur perfect bij de layout, maar doordat ik hem heb afgewerkt met een beetje transparante lak valt hij wat meer op. Ook heb ik de tag met 3D tape op de layout geplakt om hem wat meer naar voren te laten komen.


De letters in detail...


De tag...


Dat was het weer voor nu. Ik ga nog even verder met mijn nieuwe blog... Hopelijk zie ik jullie daar ook. Vergeten jullie niet om volger te worden? Dat zou ik heel leuk vinden.

Tot gauw, groetjes, Iris

2 comments:

  1. Mooie LO, prachtig hoor. Fijne zondag nog en suc6 met je kookblog!
    xoxo Annette

    ReplyDelete
  2. Hi Annette, Dank je wel... Jij ook een fijne zondag... Mocht je een lekker toetje willen vanavond, dan heb ik alvast een receptje geplaatst... Ach ja, koken is ook een passie van me... Groetjes, Iris

    ReplyDelete