I love my life, that's why I decorate it...





Tuesday, 7 February 2012

Nieuwe Tote yeahhhh....

Ik heb de smaak te pakken en ik post dus nog even een fotootje van de tote die ik een paar weken terug op de beurs in Bleiswijk heb gekocht. Ik was al een hele tijd op zoek naar deze tote en ik ben blij dat ik hem gevonden heb...



Dit is werkelijk een fantastische tote waar ik al mijn tooltjes en troepies in kwijt kan en dan nog heb ik ruimte over...

Niet echt een boeiende post, maar ik ben er gewoon zo blij mee...

Volgende post bevat weer wat layouts. Ik heb nog wel wat op de plank liggen. Daar ga ik morgen foto's van maken. Vanavond lekker vroeg naar bed. Het is zo koud buiten dat ik zelfs binnen niet echt warm kan worden. Van mij mag het weer snel lente worden...

Tot gauw, groetjes, Iris

No comments:

Post a Comment