I love my life, that's why I decorate it...





Wednesday, 15 February 2012

Van grote bomen en paddestoelen...

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik een nieuwe SVG-file op mijn blog geplaatst. Deze SVG heb ik zelf gemaakt van een stempel. Ik heb hem speciaal gemaakt voor de onderstaande layout. Op deze foto's sta ik bij een enorm grote boom. Daar voel je je wel heel nietig bij en vandaar dat ik mezelf als een soort van kabouter heb afgebeeld. Klein detail is dat mijn zus, die er ook bij was, nog een stukje kleiner is... Kun je haar vinden?

Omdat ik het zonde vond om foto's over deze SVG te plakken heb ik hier sinds lange tijd weer eens een dubbele layout van gemaakt... Ik vind werken met dubbele layouts over het algemeen vrij beperkend en daarom ben ik daar mee gestopt. Soms, zoals in dit geval, doe ik het nog wel eens. Het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf...


Het label is gemaakt met Spellbinders en de zwarte paddestoelen heb ik gesneden met de cricut en komen van de cartridge Wall D├ęcor and more...


En hier is dus mijn zus verstopt...


Deze layout is een mooi voorbeeld van wat je met SVG's kunt doen... Uiteraard zijn er nog talloze andere mogelijkheden...

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden. Ik blijf het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten...

Tot de volgende keer, groetjes, Iris

No comments:

Post a Comment