I love my life, that's why I decorate it...





Friday, 17 February 2012

Geweldige ervaring...

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen heb ik me met name bezig gehouden met het plaatsen van SVG's en met mijn andere blog http://www.kookkrabbels.blogspot.com/. Maar nu is het weer tijd voor een layout.

In Miami heb ik gezwommen met dolfijnen. Dat was een geweldige ervaring en een grote droom die uitkwam. Wat een ontzagwekkende dieren. De televisie doet geen recht aan deze prachtige dieren. In het echt en van zo dichtbij zijn ze prachtig en hun kracht dwingt respect af. Wanneer ik weer naar Miami ga of naar een andere plek waar ik met dolfijnen kan zwemmen ga ik dat zeker weer doen. Ik heb nog heel wat foto's te scrappen van dit prachtige moment. Hier de eerste layout van een serie.

Het idee voor deze layout kreeg ik doordat ik in een boekje twee borduurpatronen voor dolfijnen vond. Al snel kwam bij mij het idee op met distress-inkt in verschillende kleuren blauw een zee te creĆ«ren en daar dan de dolfijnen op te borduren. De tekst heb ik gemaakt op mijn Gypsy en de letters komen van de Cricutcartridge Storybook. Daarna is de titel gesneden met de Cricut. De band boven in de layout heb ik gestempeld en daar heb ik kraaltjes op gemaakt. Zie hieronder het resultaat.

Laat je weten wat je ervan vindt?


De dolfijnen zijn geborduurd met verschillende kleuren blauw DMC-garen (met dank aan mijn nicht Miriam). De oogjes heb ik een zwart kraaltje voor gebruikt.


Dit is de band waar ik de kraaltjes op heb verwerkt.



Vergeet ook niet dat je mijn blog kunt volgen via email. Dan mis je nooit een post van mij...

Tot gauw, groetjes, Iris

2 comments:

  1. Waaauuuwiiieeee! Wat zijn die dolfijnen mooi geborduurd. Hele mooi LO!!
    xoxo Annette

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Annette, Dank je wel... Als je wilt kan ik je de patroontjes van de dolfijnen wel doormailen. Laat maar weten... xxx, Iris

      Delete