I love my life, that's why I decorate it...





Tuesday, 7 February 2012

En dan nu... Taart...

Naast het scrappen vind ik het leuk om taarten te maken. Ik doe dat alleen voor speciale gelegenheden zoals verjaardagen en jubilea. Hieronder de taart die ik gemaakt heb voor Lara toen ze vijf werd afgelopen oktober.

Op deze foto ben ik bezig om het marsepeinen plaatje voor op de taart te maken. Dat doe ik altijd enkele dagen van tevoren. Het plaatje kun je namelijk in de vriezer gewaren tot je de taart maakt.


Hier is het plaatje deels af. Kun je al zien wat het wordt? Lara is hier in ieder geval gek van...


Lara d'r verjaardag is aangebroken en de taart is af. Hij is goed gelukt en Lara vond hem erg mooi.


Eet smakelijk....

Tot gauw, Iris

5 comments:

  1. Hij is mooi geworden Iris.Volgens mij was de taart ook lekker.

    Groetjes Miriam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel meis... En ja, hij was erg lekker... Voor de verjaardag van Wessel ga ik een Mario-taart maken. Kijken of die net zo goed wil lukken. Kus, Iris

      Delete
  2. Wat een te gekke taart, die moet ze wel geweldig vinden.
    Hij ziet er mmmmm uit!
    xoxo Annette

    ReplyDelete
  3. Dank je wel Ferdi... Ik vind jou taarten ook altijd schitterend... Om van te smullen, zeg maar...

    Groetjes, Iris

    ReplyDelete