I love my life, that's why I decorate it...





Friday, 10 February 2012

Feestje...

Gisteren waren Marcel en ik 7 jaar getrouwd. Marcel had mij verrast door vrij te nemen en een dagje uit te plannen. Hij had geregeld dat de kinderen zouden overblijven en na school naar mijn ouders zouden gaan. Wij zijn samen naar het gemeentemuseum in Den Haag geweest, naar de tentoonstelling XXSmall. Dit gaat over de geschiedenis van het poppenhuis. Ja, weer een andere hobby van mij... Daarna zijn we naar het Omniversum gegaan waar we de "Dolphin"film hebben gezien. Marcel had dit allemaal in het geheim al voorbereid... Echt zo leuk... 's Avonds thuis hebben we lekker samen gekookt en gegeten. Hij had zelfs al het menu bedacht en wilde ook koken voor mij, maar samen is ook gezellig. Lekker gegeten dus en daarna de kindjes opgehaald.

Lieve Marcel, het was een hele leuke dag. Dank je wel... XXX

No comments:

Post a Comment