I love my life, that's why I decorate it...





Sunday, 19 June 2011

I am back...

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb... Sorry hiervoor. Ik heb het erg druk gehad met de verhuizing naar Nederland en ons leven hier weer op de rit te krijgen. Op dit moment is ons leven nog een beetje raar. Ik woon nu met de kinderen in Nederland en Marcel werkt nog steeds in Engeland en woont nog in Downham Market. Soms ben ik wel eens jaloers op hem. Aan de andere kant vind ik het heerlijk om mijn familie en vrienden weer om mij heen te hebben.

Iets anders dat mij heel blij maakt dat we zijn terugverhuisd is dat ik nu  mijn eigen hobbykamer heb. Ik zal later wat foto's plaatsen van mijn hobbypaleisje. Het is heerlijk om mijn eigen plekje te hebben nu. Als ik lekker heb zitten hobbyen kan ik de boel gewoon laten liggen om het op een ander moment weer op te pakken. Verder heb ik al mijn gereedschapjes, embellishments, papier en ander materiaal voor het grijpen. Mijn electrische apparaten staan altijd klaar voor gebruik. In Engeland als ik mijn Cricut, BigShot, stampmaker of wat dan ook wilde gebruiken, moest ik die altijd eerst uit de kast halen en weer helemaal aansluiten en zo... Dat weerhield me ervan om ze te gebruiken. Nu kan ik ze niet genoeg gebruiken... I'm loving it...
In mijn kamer heb ik ook een televisie en een dvd-speler en ik kan er thee zetten. Als Marcel in Engeland is en de kinderen liggen te slapen ben ik vaak in mijn hobbykamer te vinden. Aangezien ik daar alles heb wat ik nodig heb kom ik niet meer beneden voor het tijd is om de hondjes uit te laten en daarna naar bed te gaan... Aangezien Marcel maar eens in de twee รก drie weken naar huis komt heb ik veel gescrapt de afgelopen tijd en ik zal later vandaag of morgen weer wat layouts posten.

Tot snel, groetjes, Iris

No comments:

Post a Comment