I love my life, that's why I decorate it...





Monday, 20 June 2011

Vuurtoren layout

Hallo,

Over twintig minuten vertrek ik richting Schiphol om mijn zus op te pikken. Ze woont, zoals eerder beschreven in mijn blog, in Miami en komt voor een paar weken naar Nederland. Natuurlijk heb ik voor haar vertrek uit Amerika even heerlijk geshopt en alles bij haar af laten leveren. Zij neemt het dan voor mij mee... Jippie...!!!

Maar goed, deze twintig minuten geven mij net genoeg tijd om nog even een layout op mijn blog te posten.


Deze layout was heel leuk om te maken. Ik heb een heleboel glimmermist gebruikt. Eerst heb ik de meeuwen uitgesneden met de cricut en de "Life is a Beach"cartridge. Deze heb ik gebruikt als mask in de rechterbovenhoek van mijn layout. Toen heb ik de vuurtoren uitgesneden met de cricut en ook de "Life is a Beach"cartridge. Daarna heb ik met gele glimmermist, die ik bij gebrek aan die kleur zelf gemaakt heb met Perfect Pearls, de lichtstraal gemaakt van de vuurtoren. De foto's heb ik gevormd met een malletje die ik van internet heb gehaald... Leve Google images... Ik heb het koraal, de schelpen en nog wat meeuwen gesneden met de cricut en dezelfde cartridge en die er ook bij geplakt. Ik vind het heel leuk om met glimmermist te werken en ook om op deze manier mijn eigen scene te maken...

Ik ga nu snel op weg... Tot gauw, Iris

No comments:

Post a Comment