I love my life, that's why I decorate it...





Wednesday, 16 February 2011

Under construction...

Hallo,

Daar ben ik weer. Zoals je kunt zien blijft mijn blog op dit moment veranderen. Ik ben bezig om het me eigen te maken, maar het is de eerste keer dat ik een blog heb en loop nog wel tegen wat moeilijkheidjes aan. Sommige dingen zijn inmiddels naar mijn zin, maar andere dingen werken nog niet zoals ik dat wil. Ik wil nog graag een slideshow met foto's van mijn werk op mijn blog en ik zou het leuk vinden als ik pagina's kan toevoegen met gratis SVG-files om te downloaden en voor werkbeschrijvingen. Maar dat werkt dus ook nog niet. Ik vraag dus nog een beetje geduld. Het gaat lukken, maar ik heb nog een beetje tijd nodig...
Hou mijn blog in de gaten...

Liefs, Iris

No comments:

Post a Comment