I love my life, that's why I decorate it...





Monday, 14 February 2011

My way...

Met scrappen heeft iedereen zijn eigen manier van decoreren. Dit is mijn manier. Het leukste van alles vind ik vintage layouts. Projecten oud en vies maken met inkt, disstresser en schuurpapier doe ik het liefste. Ik ben gek van alle Tim Holtz producten en ik ben fan van Kaisercraft. Ik vind dat zij leuke albums en kleine projecten hebben. Op dit moment ligt er nog een koekoeksklok van Kaisercraft te wachten tot ik tijd heb om er wat mee te gaan doen.
Ik koop niet veel embellishments. Dat is begonnen toen ik geen geld had om die te kopen en nu vind ik het nog steeds het leukste om de embellishments zelf te maken. Als ik iets zie dat ik leuk vind ga ik altijd proberen om het zelf te maken. Vaak decoreer ik ook het achtergrondpapier zelf. Op mijn blog zul je daar ook voorbeelden van vinden.

Dan een klein stukje over mijn leven op dit moment. Op dit moment woon ik in Engeland, maar 24 maart verhuizen wij weer terug naar Nederland. Een jaar geleden zijn we naar Engeland vertrokken vanwege het werk van mijn man. Hij werkt nu in Cambridge en we wonen in Downham Market. Hiep Hiep Hoera voor Ebay want scrapbookingwinkels zijn hier zeldzaam. In Nederland hebben we nog steeds ons huis en dat is de reden dat we terug verhuizen. We hebben het helaas niet kunnen verkopen. We kunnen het niet meer betalen om twee huizen te hebben en dus verhuizen we terug. We vinden het erg jammer dat ons avontuur in Engeland maar een jaar geduurd heeft, maar terug verhuizen heeft ook wel weer zijn voordelen. We wonen in Downham in een hele kleine bungalow en daardoor heb ik niet echt een plek voor mezelf. Ik kom helaas niet echt aan mijn hobby's toe want door ruimtegebrek ligt in elke kamer wel wat opgeslagen en ik kan alleen aan de eettafel zitten. In Zoetermeer heb ik mijn eigen grote hobbykamer voor al mijn dierbare spulletjes en een grote tafel om aan te werken.

Maar, het meest belangrijke van terugverhuizen is dat ik weer kan scrappen met mijn vriendinnen Sandra en Josefine en met mijn tante en nicht Marjolein en Miriam. Want dat heb ik ook ontzettend gemist.
Nou, dit is een kleine inkijk in ons leven en wat er nu allemaal in gebeurt. Dus als ik in het vervolg iets vertel op mijn blog dat weet je waar ik het over heb.

Nu kunnen we het weer over scrappen gaan hebben.

No comments:

Post a Comment