I love my life, that's why I decorate it...





Monday, 14 February 2011

Hallo... Een kleine introductie

Hallo allemaal,

Leuk dat je langskomt op mijn splinternieuwe blog.

Mijn naam is Iris Harm en ik woon in Zoetermeer, Zuid-Holland. Ik ben getrouwd met Marcel en samen hebben wij twee kinderen, Wessel en Lara, drie honden, een woestijnbuizerd, twee uilen en een valkparkiet. Nu heb je enig idee wat voor foto's je op dit blog kan verwachten.

Op dit blog wil ik mijn plezier in scrappen, technieken en foto's van mijn scrapsels delen. Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft op mijn werk.

In mijn volgende post zal ik wat vertellen over de manier waarop ik scrap en de dingen die ik erg leuk vind in scrapbookland. Ik moet nu zorgen dat ik de kinderen zo uit school kan gaan halen.

Tot gauw, groetjes, Iris

No comments:

Post a Comment